jueves, 27 de septiembre de 2012

La Viquipèdia en Català llança el #viquirepte / La Wikipedia en Catalán lanza el # viquirepte

08/08/2012


CULTURA


CATALÀ/CASTELLANO


Amb la voluntat de millorar o ampliar els continguts de la Viquipèdia en Català, amb el #viquirepte que durarà tot l'estiu, es pretén també aconseguir nous col·laboradors.
No és fàcil trobar col·laboradors que escriguin desinteressadament sobre articles que puguin interessar en una enciclopèdia lliure i accessible per tothom. Molta gent, possiblement s'ha acostumat a només utilitzar les Wikis per a trobar informació. Però una Wiki també pot ser de lliure accés per escriure o corregir un article, com el cas de la Viquipèdia Catalana.
Per a trobar aquest punt entremig, de l'usuari lector i escriptor, la Viquipèdia Catalana proposa un repte per cada dia de l'estiu. Sota l'etiqueta #viquirepte, els seguidors del compte oficial de Twitter de l'Associació Amical Viquipèdia, poden llegir cada dia el repte del dia. Corregir errades ortogràfiques, ampliar informació o aconseguir fonts d'informació sobre un article són algunes de les propostes que ens proposen Amical Viquipèdia.





CASTELLANO/CATALÀ


Con la voluntad de mejorar o ampliar los contenidos de la Wikipedia en Catalán, con el # viquirepte que durará todo el verano, se pretende también conseguir nuevos colaboradores.
No es fácil encontrar colaboradores que escriban desinteresadamente sobre artículos que puedan interesar en una enciclopedia libre y accesible para todos. Mucha gente, posiblemente se ha acostumbrado a sólo utilizar las Wikis para encontrar información. Pero una Wiki también puede ser de libre acceso para escribir o corregir un artículo, como el caso de la Wikipedia Catalana.
Para encontrar este punto medio, del usuario lector y escritor, la Wikipedia Catalana propone un reto para cada día del verano. Bajo la etiqueta # viquirepte, los seguidores de la cuenta oficial de Twitter de la Asociación Amical Wikipedia, pueden leer cada día el reto del día. Corregir errores ortográficos, ampliar información o conseguir fuentes de información sobre un artículo son algunas de las propuestas que nos proponen Amical Wikipedia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.